Home STIRI STIRI AFI Palace Cotroceni da start campaniei MEGA LICHIDARE DE STOC

AFI Palace Cotroceni da start campaniei MEGA LICHIDARE DE STOC

AFI Palace Cotroceni da start campaniei MEGA LICHIDARE DE STOC
Alexandra Negreanu
Marţi, 31.01.2012
AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial si de distractii deschis non-stop in Estul Europei, da start campaniei „MEGA LICHIDARE DE STOC" in timpul careia vizitatorii se vor bucura de reduceri de peste 70% din pretul produselor, la majoritatea magazinelor din incinta mall-ului.

Campania este extrem de populara in randul consumatorilor si se va derula pe parcursul a trei zile, 31 ianuarie, 1 si 2 februarie, discountul minim aplicat de retailerii care participa la promotie fiind de 70%. Acest concept de cumparaturi este unul original, AFI Palace Cotroceni fiind primul centru comercial din Romania care l-a implemetat. Produsele ce vor avea aplicat discountul maxim urmeaza sa fie expuse in exteriorul magazinelor (in fata vitrinelor), zona fiind decorata printr-o semnalistica specifica.

Campania de reduceri este prilejul ideal pentru retailerii de fashion și accesorii de a-si lichida stocurile din colectiile precedente, dar si de a-si spori vizibilitatea pe piata prin reduceri adresate publicului larg, oferindu-le acestora ocazia de a descoperi calitațile unui anumit brand asupra caruia ar putea reveni ulterior pe termen lung.

Avand experienta ultimelor campanii „MEGA LICHIDARE DE STOC", reprezentantii AFI Palace Cotroceni se asteapta la o evolutie considerabila a traficului pe perioada campaniei.

Ce branduri participa la Mega Lichidare de Stoc?

Timp de trei zile la AFI Palace Cotroceni vizitatorii se vor putea bucura de o adevarata sarbatoare a preturilor datorita numarului mare de parteneri implicati in campania Mega Lichidare de Stoc. Printre magazinelor partenere se numara:
Otter, Geox, Clarks, Miniblu, Tina R, Goldenpoint, Animax, Optiplaza, Plusoptic, Flanco, Springfield, Kenvelo, Lee Cooper, Oxette, Loisir, Noriel, Cropp Town, Reserved, Pepper, People's Fashion, C&A, Bata, MBT, La Femme, Skiny, Hush Puppies, Real Hypermarket, Nissa, Zig Zag, Veronesse, Kipling, Mirano, Smyk, New Yorker, Premaman, Fox, Levi's, House of Art, Leonardo, Ecco, Il Passo& Tosca Blu, Okaidi, Office Shoes, Sunshine, New Look.


Produsele ce vor avea aplicat discountul maxim urmeaza sa fie expuse in exteriorul magazinelor (in fata vitrinelor), zona fiind decorata printr-o semnalistica specifica.

Newsletter