Home STIRI STIRI Verdino Green Foods anunta investitii de 4 milioane de euro in dezvoltarea brandurilor din portofoliu si mizeaza pe diversificarea produselor plant-based

Verdino Green Foods anunta investitii de 4 milioane de euro in dezvoltarea brandurilor din portofoliu si mizeaza pe diversificarea produselor plant-based

Verdino Green Foods anunta investitii de 4 milioane de euro in dezvoltarea brandurilor din portofoliu si mizeaza pe diversificarea produselor plant-based
Ioana Marinescu
Marţi, 22.11.2022

Verdino Green Foods isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul produselor vegetale prin dezvoltarea unei noi game - produse panetate si snack-uri gata de consum, avand gustul si consistenta similare preparatelor din pui.
Investitia de 4 milioane de euro vizeaza dezvoltarea categoriei de panetate, investitii in linia de productie, dar si dezvoltarea brandurilor din portofoliu: Verdino®, Unfished® si Green Course®.

 

"Crispy Burger", "Schnitzel" si "Nuggets" sunt doar cateva dintre noutatile pe care brandul Verdino mizeaza, pentru a atrage cati mai multi consumatori si pentru a schimba preconceptiile in ceea ce priveste gustul preparatelor plant-based.
Rafinate, invaluite intr-o panada aurie si crocanta, produsele panetate Verdino sunt create din ingrediente sustenabile, pe baza de proteina din grau, mazare si bob, ce respecta mediul prin consumul redus de resurse si prin grija pentru animale.

"Odata cu preluarea brandurilor Unfished (conserve de ton vegetal, salate si paste tartinabile, alternative la ton si somon) si Green Course (mancaruri vegetale Ready to Eat), ne-am concentrat anul acesta pe dezvoltarea accelerata a portofoliului, avand ca obiectiv acoperirea unor segmente de piata in care vedem potential extins pe termen lung, atat in Romania cat si la nivel international. Investitiile in inovatie si in liniile de productie, ne-au permis sa lansam in aceasta toamna o gama diversificata plant-based, panetate si fileuri ca de pui si de peste, fresh dar si congelate, si specialitati -produse ce reprezinta o noutate absoluta pentru piata din Romania (somonul vegetal afumat feliat, ton la borcan, ton si somon tip sashimi, toate plant-based). 

raul ciurtin 

Ne-am asumat rolul de pionieri in domeniu si de educare a pietei, inovam constant si, prin varietatea de produse, le oferim consumatorilor ocazia sa incerce si sa asimileze cat mai multe tipuri de preparate plant-based, " a declarat Raul Ciurtin, Fondator Verdino Green Foods.

Lansarea noii game Verdino este sustinuta de o campanie de comunicare 360 grade, ce se va derula la nivel national, pe TV, digital si in-store.

In mod inedit, denumirile produselor au fost transpuse eronat - Cripsy Bruger, Schnaitzel si Nuggest, tocmai pentru a sustine ca principalul factor in alegerea produsului este gustul sau intrinsec si nu terminologiile din meniuri. Noua gama este crocanta, delicioasa si numai buna de savurat, oricum vrei sa-i spui.

"Insight-ul campaniei a plecat de la un lucru simplu. Stim ca denumirile produselor plant-based au generat mereu controverse - «de ce se cheama mici daca nu sunt mici», iar exemplele pot continua. Astfel, Verdino invita pe toata lumea la masa cu o campanie ce are un mesaj simplu si onest: „Ce conteaza cum le SPUNE? Important e ca sunt BUNE!", care pune accentul pe gustul produselor, promoveaza bucuria de a savura mese delicioase, indiferent de stilul alimentar preferat.

celina condorovici 

Campania ii are protagonisti pe Diana Enciu si Vladimir Draghia, reprezentanti ai noii generatii de consumatori, care isi reduce in mod activ si constant consumul de carne si pentru care Verdino reprezinta o optiune evoluata de a manca, nu doar ceva hranitor si bun, ci si sustenabil, " a declarat Celina Condorovici, Marketing Director Verdino Green Foods.

Produsele Verdino Green Foods sunt premiate la nivel international, primind trofee in cadrul «Plant - Based Taste Awards» si «V-Label International Awards» in 2021, «Men's Health Good Food Awards» si «PETA Deutschland's Vegan Food Awards» in 2022.

Verdino Green Foods continua totodata dezvoltarea brandurilor achizitionate in vara acestui an si extinde portofoliul Unfished® in categorii noi de piata pe segmentul plant-based, cu batoane si fileuri de tip peste panetate, file tip somon si peste alb, specialitati precum somon afumat feliat, icre si ton la borcan - produse inovatoare obtinute din surse sustenabile, ce reflecta angajamentul companiei pentru protejarea Planetei.

Noile produse panetate Verdino sunt disponibile in marile lanturi de hypermarketuri si supermarketuri atat in varianta fresh cat si congelata.

Mai multe detalii despre noua gama de produse plant-based Verdino pot fi gasite pe verdinofoods.ro  si pe paginile de Social Media: Instagram  si Facebook .

Despre Verdino Green Foods

Verdino Green Foods este lider regional ce ofera alternative sustenabile la produsele din carne, peste si branzeturi, cu peste o suta de sortimente sub brandurile Verdino, Unfished si Green Course. Verdino este un brand romanesc, fondat in judetul Alba, pionier in Romania in categoria plant-based. Gama de produse include burgeri, mici, carne tocata, felii vegetale, carnaciori, salam, crenvursti, branzeturi din ulei de cocos, pizza si specialitati precum mortadella cu fistic, pepperoni si bacon.

 

Newsletter