Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe... X
Karena
AUTENTIFICA-TE CREEAZA CONT Conecteaza-te cu Facebook

Aproximativ 1000 de bucuresteni si-au masurat tensiunea arteriala in cadrul Campaniei Nationale Viteza ucide...nu numai in trafic! Controleaza-ti tensiunea arteriala!

Cea de-a treia actiune a editiei din acest an a avut loc in perioada 14-15 septembrie, in incinta Baneasa Mall, zona Galeriilor Feeria. Aproximativ 1000 de persoane si-au testat gratuit tensiunea arteriala in cele doua zile ale campaniei si au primit sfaturi de la medicii prezenti la eveniment cu privire la metodele de preventie a hipertensiunii si de mentinere sub control a acestei afectiuni. 

"Cu aceasta actiune incheiem ce-a de-a doua editie a Campaniei Nationale "Viteza ucide...nu numai in trafic! Controleaza-ti tensiunea arteriala!. Manifestarea se bucura de un real succes in randul populatiei si din acest motiv vom continua si in 2014 sa informam corect oamenii cu privire la metodele de prevenire si mentinere sub control a hipertensiunii arteriale. Fiind o problema de sanatate publica, ne propunem sa ajungem si in alte orase din tara, precum si in mediul rural, pentru a informa publicul larg cu privire la importanta controlului permanent al valorilor tensionale, ca instrument de diagnosticare precoce a cazurilor de hipertensiune arteriala", a declarat prof. dr. Maria Dorobantu, presedinte Societatea Romana de Hipertensiune.

 

Rezultatele testarii din cadrul acestei actiuni arata ca 41, 67% dintre cei masurati au inregistrat valori crescute ale tensiunii arteriale1 din 2 fiind hipertensivi cunoscuti. S-au realizat masuratori persoanelor cu vârste cuprinse intre 7 si 88 de ani, 14 dintre acestea fiind mai tinere de 18 ani. Medicii prezenti la eveniment i-au indrumat pe cei gasiti cu valori tensionale crescute sa se adreseze medicului de specialitate pentru investigatii amanuntite.

Campanie HTA

 

Avand in vedere prevalenta tot mai mare a acestei afectiuni, Societatea Romana de Hipertensiune va continua actiunile de constientizare si educare a publicului larg, cu scopul de a contribui la diminuarea acestei situatii alarmante.

 

Campania Nationala "Viteza ucide...nu numai in trafic! Controleaza-ti tensiunea arteriala!" este un eveniment realizat in parteneriat cu Ministerul Sanatatii.

 

Parteneri institutionali: Universitatea de Medicina si Farmacie „Carol Davila", Directia de Sanatate Publica Bucuresti, Administratia Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti.

Partener: Baneasa Mall, SMURD Bucuresti

Parteneri media: Aqua Queen, Health&Beauty Magazine, Jurnal de Bucuresti, Karena, Qbebe, Mujer, Pulsmedia

Campanie sustinuta de Servier Pharma

Management eveniment: Sanatatea Press Group

Toate articolele din STIRI
Nu exista comentarii pentru acest articol. Fii prima care isi spune parerea!

Cauta furnizori de nunta in orasul tau

Linkuri recomandate

Mireasa Perfecta

Modele de verighete antistres

Modele de verighete antistres

Stresul reprezinta un factor care ne afecteaza aproape fiecare zi, insa cu atat
MAI MULT

Rochii de ocazie pentru mirese

Rochii de ocazie pentru mirese

Veti fi mireasa! In cele din urma, visurile vi s-au implinit! Fantastic! Dar
MAI MULT

Ambiţie nemărginită pentru a fi mireasa perfectă

Ambiţie nemărginită pentru a fi mireasa perfectă

,,Dacă vrei, poţi!” este o veche zicală românească, ce se potriveşte de
MAI MULT

Destinatii luna de miere Europa

Destinatii luna de miere Europa

Doar cand spui „luna de miere” te duce cu gandul la dulceata si incantare,
MAI MULT

Diva Hair

De ce insala femeile: motive in functie de zodie

De ce insala femeile: motive in functie de zodie

Infidelitatea poate avea la baza foarte multe motive: de la razbunare,
MAI MULT

3 combinații zodiacale care nu sunt făcute să reziste până la adânci bătrâneți

3 combinații zodiacale care nu sunt făcute să reziste până la adânci bătrâneți

Toate femeile au avut, la un moment dat,
MAI MULT

Părul de sticlă, tendința HOT a noului sezon

Părul de sticlă, tendința HOT a noului sezon

Mai întâi a fost glass skin sau pielea de sticlă, un trend coreean
MAI MULT