Home STIRI STIRI NDP 2012 - 3.000 de devoratori, 300 de spoturi publicitare, 10 ore de proiectie si divertisment

NDP 2012 - 3.000 de devoratori, 300 de spoturi publicitare, 10 ore de proiectie si divertisment

NDP 2012 - 3.000 de devoratori, 300 de spoturi publicitare, 10 ore de proiectie si divertisment
Raluca Cristea
Miercuri, 20.06.2012

Vineri, 15 mai, la Sala Palatului, 3.000 de devoratori au urmarit selectia de spoturi publicitare realizata de Jean Marie Boursicot pentru al 32-lea an consecutiv la nivel mondial. Aproape 300 de reclame au starnit hohote de ras sau sesiuni de aplauze in randurile publicului.

Alaturi de selectia de reclame, Noaptea Devoratorilor de Publicitate a propus publicului un concert Smiley, concursuri de creativitate si de recunoastere de reclame, live video si transmisiuni de la standul interactiv al Flanco, partenerul principal al evenimentului. Mii de devoratori s-au putut destinde la GT 5 Wheel sau admirand Envy 4, expus la stand.

Bucuresti, 19 iunie 2012: Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, editia Bucuresti, eveniment organizat de 4 ACE i MSA Events, a avut loc pe 15 iunie, la Sala Palatului. La noaptea alba a reclamelor a fost prezent Jean Marie Boursicot - initiatorul proiectului si singurul care pastreaza o arhiva a spoturilor publicitare din lume. 

 

Jean Marie Boursicot a vorbit despre efortul de a intretine cinemateca ajunsa la 1.000.000 de spoturi publicitare, necesitatea digitalizarii clipurilor aflate pe pelicula - suport usor perimabil - precum si despre alegerea unui numar record de reclame romanesti, 13, dintre care una incepe si alta termina noaptea.

Vineri, 15 mai, la Sala Palatului, 3.000 de devoratori au urmarit selectia de spoturi publicitare realizata de Jean Marie Boursicot pentru al 32-lea an consecutiv la nivel mondial. Aproape 300 de reclame au starnit hohote de ras sau sesiuni de aplauze in randurile publicului. Alaturi de selectia de reclame, Noaptea Devoratorilor de Publicitate a propus publicului un concert Smiley, concursuri de creativitate si de recunoastere de reclame, live video si transmisiuni de la standul interactiv al Flanco, partenerul principal al evenimentului. Mii de devoratori s-au putut destinde la GT 5 Wheel sau admirand Envy 4, expus la stand.


Turneu: Noaptea Devoratorilor de Publicitate va porni intr-un turneu in 7 orase din tara - Constanta, Brasov, Galati, Arad, Iasi, Timisoara, Cluj - in perioada august-noiembrie.  

Parteneri - Partenerul principal al evenimentului este Flanco, care, prin aceasta initiativa, s-a adresat celor pentru care bucuria de a fi creativi si experienta testarii sunt extrem de importante.

Parteneri media - Partenerii media ai evenimentului sunt postul de televiziune MTV Romania, postul de radio Pro FM, publicatiile Playboy, The One, InStyle si Sapte Seri, site-urile playboy.ro, one.ro, apropo.ro, 220.ro, precum si Cocor Media Channel, retelele Euromedia i Oops. In plus, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este sustinuta de platforma de profil iqads.ro.

Blogger-ul oficial al NDP 2012 este cabral.ro, iar adrianciubotaru.ro, bazavan.ro si bogdanabutnar.ro sunt ambasadori ai evenimentului publicitar al anului 2012.

Newsletter