Home Nunta mea Nunta mea Povestea nuntii noastre: Gabi si Gica

Povestea nuntii noastre: Gabi si Gica

Gabriela Paladi
Joi, 03.02.2011
Ca orice copila, de mica am visat la o nunta ca in povesti, de mica am rasfoit revistele mamei in cautarea unei rochii de mireasa ideale. Cand mi-am gasit alesul, cand mi-a asezat pe deget inelul de logodna pe care il doream, cu o perluta delicata, cand am spus da - din acel moment a inceput calatoria catre nunta perfecta.
Pe 4 iulie 2009 ne-am casatorit. Chiar daca, intr-un final, nu a iesit perfecta, nunta noastra chiar a fost ca in povesti. Si pentru ca sunt redactor-sef la Karena ma simt datoare fata de voi, viitoare mirese, sa va impartasesc detaliile nuntii noastre, de la costuri, la evenimente neprevazute si momente memorabile.

VESTIMENTATIILE

Pe rochie pusesem ochii cu multe luni inainte, o admirasem, oftasem si plansesem pe langa ea, prin reviste si pe internet. Impreuna cu o prietena buna mi-am facut curaj si am pasit in salon. Acolo, la Rosa Clara, unde am fost tratata ca o printesa, mi-am gasit rochia de mireasa: Solfa - 1600 Euro (in acea vreme, aproximativ 8000 de lei). Voalul l-am luat de pe Lipscani, din organza simpla ivoire - 70 lei. Sotul meu a ales un frac simplu si elegant de la Tata si Fiul - 1000 lei, o camasa cu piept dublu - 260 lei, pantofi din piele lacuiti - 280 lei, brau si papion - 120 lei.

BIJUTERII SI VERIGHETE

Bijuteriile de mireasa le-am luat de la Me&You, un set de perlute, cercei si lantisor - 450 lei si o bratara perlata de pe Lipscani - 100 lei. Am purtat si un inel vintage, cu piatra albastra, primit de la soacra mea - ceva vechi si ceva albastru. Verighetele ni le-am dorit simple si subtiri din doua tipuri de metale. Le-am gasit in SIR, in Militari, si pretul lor a fost de 780 lei.

COAFURA SI MACHIAJUL

Deoarece am decis impreuna sa facem nunta in orasul meu natal, nu am vrut sa ma las pe mana niciunei coafeze de acolo. Asa ca am luat-o dupa mine pe cea care se ocupa de parul si de intretinerea mea in Bucuresti. Claudia a fost cea care s-a ocupat de mine, din cap pana in picioare, la propriu, de la pedichiura la machiaj, coafura si fixarea voalului. Pachetul intreg a costat 450 lei.

BISERICA

Pentru ca sunt indragostita de ziduri vechi si de gradini frumoase, am ales pentru oficierea cununiei religioase Manastirea Sfintii Voievozi din Slobozia, o manastire de maici ridicata pe vremea lui Constantin Brancoveanu. Am avut doi preoti, adusi de la alta biserica. Noi am platit o taxa la episcopie, de 150 de lei, iar nasii au platit la biserica aproximativ 300 de lei.

DECORATIILE

Casa de moda Mireasa.net, din Barlad, s-a ocupat de tot ceea ce a insemnat decoratii. Mi-am dorit sfere din margarete, dar pentru ca nu sunt atat de rezistente am ales sa facem sferele din crizanteme, acestea s-au regasit peste tot, pe masini, pe mese, pe stalpi, pe arcade. Pachetul intreg ne-a costat aproximativ 7000 de lei si a cuprins: buchetele (mireasa si nasa), lumanarile (acestea au fost 600 lei amandoua), toate aranjamentele florale, arcada, prezidiul, baldachinul prins de tavan, stalpisori si covor biserica, aranjamente masini si trasura, vulcani pentru dansul mirilor, cocardele nasilor si parintilor, bratarile domnisoarelor de onoare. Marturiile au fost reprezentate de evantaie din lemn, pe care le-am achizitionat din Niro, cu 1 leu bucata.

MUZICA

Am preferat sa deschidem petrecerea cu un foc de artificii in interior, reprezentat de patru vulcani, pe acordurile unei melodii arhicunoscute, dar foarte vesele: James Dean - That's Amore. Orchestra Artistic Band din Bucuresti a fost cea care a a sustinut dansul pe tot parcursul noptii. Aici va ofer un sfat: oferiti formatiei, inainte de a incepe nunta, un program exact cu orele de servire a felurilor de mancare si cu ce alte interventii mai sunt pe parcurs.

DISTRACTIA

Am apelat la talentele unor dansatori profesionisti pe parcursul petrecerii. Doua cupluri de dansatori clasici, care au avut cate doua intervenii de 10 minute - 600 lei si un grup de 4 cupluri de dansatori de muzica populara din Slobozia care au avut 4 interventii si au animat petrecerea cu un dans fermecator - 800 lei.

RESTAURANTUL

Locatia nuntii am ales-o de indata ce ne-am hotarat sa ne casatorim: restaurant Cerbul, complex Hermes, Slobozia. Ne-a incantat spatiul urias, aerul conditionat a facut fata, mancarea a fost foarte buna, insa salonul are o singura lacuna: rezonanta - muzica data tare tinde sa deranjeze. Meniul a fost clasic, cu apertiv, peste, sarmale si friptura si ne-a dus la 180 lei/invitat.

TORTUL

Tortul a fost facut in Slobozia, la restaurantul La Costa, a avut 20 de kg si ne-a costat aproximativ 1000 de lei. Umplutura a fost forest noir, a fost foarte gustos, iar decorul lui a pastrat tendinta generala a nuntii: margaretele, florile mele preferate si nuantele de galben, din nou, preferinta mea. Am ales sa facem o nunta traditionala, respectand majoritatea traditiilor, mai putin cea a cocardelor pentru invitati.

MOMENTE MEMORABILE

Numeroase momente au fost foarte emotionante, din momentul cand a intrat el cu buchetul, apoi biserica, dansul nostru, chiar si sedinta foto. Insa dintre toate, momentul in care ne-am urcat amandoi in trasura trasa de un cal alb urias nu va fi uitat niciodata. Desi am mers numai 3 km, tot drumul ne tineam amandoi de mana si ne rugam ca vizitiul sa poata stapani calul si sa nu o ia la goana. In rest, nunta noastra ne-a oferit amintiri foarte frumoase, iar fiecare efort a meritat!