Home Luna de miere Destinatii turistice Unde pleci in luna de miere?

Unde pleci in luna de miere?

Alexandra Irimiea
Miercuri, 23.07.2008

Odata ce ai hotarat ca te casatoresti, trebuie sa te inarmezi la propriu cu o agenda strong si cu niste pixuri de rezerva. Iti ia ziua nuntii mult timp ca s-o organizezi, dar trebuie sa vezi si mai departe de atat, tocmai pana in luna de miere care, fie vorba intre noi, ar fi bine sa fie cat mai lunga, ca sa iasa stresul acumulat cu pregatirile. Asa ca, inarmeaza-te cu rabdare si incercuieste un nou punct de agenda de nunta: luna de miere.
Cea mai simpla sursa de informare de accesat este internetul, unde poti sa navighezi ore intregi debusolat. Ai nevoie si de pareri de la altii care sa povesteasca pe unde ai mai fost, ca altfel, toate ofertele agentiilor de turism arata bine. Asa ca ia-ti prietenele la intrebari, care pe unde a fost si i-a placut, iar apoi, intra si pe forumuri, poti afla multe lucruri interesante si utile inainte de a pleca in voiaj. Daca vrei sa te interesezi de un anumit hotel, intra pe www.tripadvisor.com. Vei gasi cronici scrise de altii care au dat pe acolo. In plus, am selectat pentru tine si cateva sfaturi calde postate pe forumuri luna trecuta.

Gianina2006

Vrem sa plecam in luna de miere in septembrie. Prima oara ne-am gindit la Tenerife. Dar a picat deoarece am ajuns la concluzia ca e mai frumos sa mergi acolo cand la noi este iarna. Asa a venit ideea cu tarile nordice (Norvegia, Suedia, Finlanda). Initial voiam cu avionul, dar ne-am gindit ca daca mergem cu masina putem vizita mult mai mult. Avem la dispozitie cam 25 - 27 de zile pentru un traseu de genul: Bucuresti - Praga - Berlin - Amsterdam – Copenhaga - Oslo - Stockholm si retur (cu cazare 2-3 zile in fiecare oras).

MmeButterfly

Eu zic ca pentru un buzunar "mediu", Egiptul la 4-5* all inclusive ramane o destinatie exotica de top, pentru are resorturi beton (mai ales in Sharm-el-Sheik), poti combina plaja si snorkeling cu vizite la obiective turistice (Luxor, Karnak, Templul lui Hatsepsut etc).

Noi ne-am petrecut luna de miere in Hurghada, fiindca Sharm era prea scump ptr noi, am optat ptr hotelul Grand Plaza 4*+, absolut ireprosabil din toate punctele de vedere - amplasare, servicii, mancare, facilitati etc. In plus, cu charter faci doar 3 ore pana acolo. Noi am fost in 2003, cand inca nici nu erau chartere din Ro, am plecat din Budapesta.

O alta varianta ar fi insula Zakynthos, destinatia noastra din vara asta. Din pacate, sunt doar 5-6 hoteluri care ofera all inclusive, intre care Best Western Park si Louis Zante. Oricum, plaja si apa sunt de vis.... Din Ro sunt chartere la pachete de 7 si 14 zile, asa ca noi vom merge cu masina, vom combina cu un mic circuit. Ah, si aeroportul din Zakynthos e "criminal", se plangeau turistii ca au stat cateva ore pentru ca are capacitate f. mica.

Eu plec in septembrie in luna de miere mai exact pe 10 sept, in Egipt si anume in sharm el sheikh la hotel Ghazala Garden. Ne-a costat un sejur de o sapt pt 2 pers., cu all inclusive 1102 E, cu reducere de 20%. Hotelul este de 4*.

Alexandru AST

Vrem sa plecam in septembrie 2008, 14 zile la un all inclusive, sau la un BB minim 3* DOAR daca preturile la mancare si bautura sunt mici, sa NU fie insula mica pentru a putea sa putem face cateva excursii optionale, ar fi frumos sa fie plin de verdeata, cu vegetatie exotica, animale, pasari, piscina, nisip alb, apa turquaz, pesti prin apa si corali. Ne-ar mai placea ca zona sa fie sigura, sa putem sa ne plimbam noaptea pe strazi fara probleme, oamenii sa fie ospitalieri, sa nu fie tiganime sau oameni zimbitori doar ca sa iti ia banii. Am fost in Turcia, mi-a placut, dar nu pentru luna de miere, pur si simplu in luna de miere nu am chef sa stau sa negociez orice, vreau sa ne stea gandurile la altceva. Ne-ar placea foarte mult destinatii ca Noua Zeelanda - as alege-o fara sa clipesc, Indonezia, Hawaii, Bali numai ca nu dispunem de finante nelimitate din pacate, in jur de 3200 - 3700 euro cu tot cu banii de cheltuiala - in ultima instanta MAXIM 4000.

Deocamdata avem variantele:

• Republica Dominicana - Punta Cana sau Puerto Plata (din pacate nimerim in sezonul uraganelor, oamenii sunt cam salbatici pe acolo din cate am inteles, crime rate-ul destul de ridicat, probleme cu alimentatia, mancaruri dubioase)

• Grecia - Paleokastritsa, Santorini, Rhodos (nu stiu ce sa zic, mi se pare cam desertica)

• Tenerife - Playa de las Americas (Scump RAU!)

• Turcia - Antaya, Kusadasi (Am mai fost o data, mi-ar placea totusi in alta parte)

Melany72

Avand in vedere ca la un moment dat o sa vina si un copil, iti recomand Egipt, ca acolo nu prea m-as duce cu copilul (cel putin cat e mic). In Antalya poti merge in orice conditie, cu sau fara "coada"...pe cand in Egipt, daca vrei si sa vezi cate ceva...e un moment potrivit. Eu nu am fost in Egipt si cred ca o sa mai treaca vreo 10 ani pana ajung acolo ca sa inteleaga si fi-mea ceva. Am niste prieteni care traiesc in Germania (ea romanca, el neamt) si care au mers anul trecut in Egipt, in octombrie in Macaby Bay. De acolo au fost si pe Valea Regilor s-au plimbat si cu vaporasul si au facut si snorkeling. Stiu ca a fost f cald insa.

Scorill00

• 1. In Rep. Dominicana nu se intra cu viza (incepind cu 1-ian-2008) ci cu un card de calatorie ce costa 10$ si se ia de pe aeroport.

• 2. E adevarat ca nu exista ambasada dar exista consulat.

• 3. Perioada cea mai buna pt. Rep. Dominicana este octombrie-aprilie.

Thor76

Dupa ce am sapat indelung oferte pentru luna mea de miere m-am oprit asupra doua oferte:

• 1. Insula Margarita, Venezuela http://www.holidaycheck.com/hotel-travel+i...-hid_33840.html

• 2. Thailanda, Puket http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g2...t-Khao_Lak.html

Pe scurt, amandoua ajung pe la 1400-1500E (doar ca Venezuela e pensiune completa pe cand Thailanda am doar mic dejun). De facut sunt o gramada...de la cascade, jeep safari, scufundari, tururi cu barca in Margarita la toate locatiile extraordinare de vizitat pe coasta Thailandei. Acum am dilema cea mare...ce anume ar putea inclina balanta in favoarea uneia dintre ele?

Imperator

In ambele in iunie este mijlocul sezonului ploios (in Thailanda ai asigurat 3 - 4 ore de ploaie violenta zilnic si ceva soare, in Venezuela o sa ploua destul de mult, dar ai sanse relativ reduse de uragane), in ambele nu merita sa zbori 20 de ore pentru a sta 7 zile (oricum iti trebuie vreo 2 zile sa-ti revii dupa schimbarea de fus orar), in ambele sunt plaje. Intr-una e safe (Thailanda), in alta nu prea (Venezuela). Thailanda este mai ieftina, Venezuela e mai scumpa.

Herlino

Recomand Sicilia, destinatie adevarata. Daca stai la Palermo, faci plaja zilnic la Mondello (juma de ora cu autobuzul), cred ca vreo 2 ore pana la Cefalu. O iei in jos catre Agrigento unde ai ce vedea iarasi. Sau coasta de est (Taormina, Giardini Naxos, Catania, Etna etc) foarte frumoasa, dar e super turistic si nu difera prea mult de Turcia si Grecia. Acolo ai scuba si treburi din astea. Dar la capitolul aventura e mai slaba Sicilia.

Daca ai avea 14 zile la dispozitie si bugetul necesar, poti combina Sicilia cu Malta si Tunisia. De la Palermo pleaca seara feribotul si dimineata e in Tunisia. Malta e mult mai aproape. Oricum o sa ai vreme buna, soare din plin si apa calda in mare. Plus cea mai buna mancare si niste vinuri de exceptie. Daca te intereseaza, recomand in Palermo 2 hoteluri la care trag anual (si de 2-3 ori pe an): Grande Albergo Sole si Delle Palme. Conditii si servicii de exceptie.

Dubai e in voga la luni de miere, dar sincer nu vad unde ar putea fi romantismul si relaxarea in locul ala.